2016. július 3., vasárnap

9. Kritika: You've given me purpose

A blog ITT olvasható el.

  Trailer:
Mivel fülszöveg nincsen, ezért természetesen a trailert fogom csak értékelni, de kérlek vedd figyelembe, hogy nem értek túl sokat a videókhoz.
Nekem első ránézésre tetszik a trailer, érthetően ki van minden írva, jó a zene hangulata, a szöveg, és a képek is, viszont ami egy kicsit zavar, hogy néhol talán túl gyorsan váltakoznak a képek. Ha ez kicsit le lenne lassítva, jobban illene picit a zenéhez, és több időm lenne megszemlélni őket, ráadásul még a videó is hosszabb lenne. Egyébként a hosszával nincs gondom, de szerintem így picit hatásosabb lenne. Egyébként remek trailered van szerintem, tükrözi a sztorid hangulatát.

  Történet:
Első két rész: Ebbe beleveszem a 0. részt, és utána plusz kettőt.
Helyesírási hibákat nem találtam, ami nagyon jó, csak egy-két vesszőhibát, ami szinte elhanyagolható, bár egy átolvasással lehet javítani. Még hozzáfűzném, hogy oké, hogy örült annak a főszereplőnk, hogy életben van a húga, viszont szerintem én hevesebben reagáltam volna, ha megtudom, hogy meghaltak a szüleim, elkezdtem volna ordibálni, vagy ilyesmi, meg a nővér is egy kicsit túl gyorsan lerendezte ezt a "szüleid meghaltak" dolgot szerintem.
Van benne néhány elgépelés, ami szerintem szimplán figyelmetlenség, és könnyen ki lehet javítani. Mindenesetre eddig jó  a történet, kíváncsi vagyok, végül, hogy fog alakulni.
Oké, hogy meghaltak a szülők, és nagyon megviseli a gyereket, de szerintem 14 évesen már nem esne át senki ilyen nagy változáson, mint Laureen. Szinte pont az ellentéte lett annak, ami 14 évig volt. Persze változhat az ember ilyenek miatt, de azért ennyit nem. Mindenesetre a történetet feldobja szerintem.
A veszőhibákra figyelj, mert itt is van pár, javaslom, hogy átolvasással javítsd.
Wow. Kicsit merész húzás volt az apjától, hogy Justin Bieber lett a gyámjuk. Nem is lenne rájuk ideje szerintem a sok fellépés, meg gyakorlás mellett, ráadásul a sajtó is ott van mindig. Viszont ez  a fordulat bármennyire is merész volt, azért nagyon kíváncsivá tett, hogy mi fog kisülni ebből.
Utolsó két rész: Ahogy látom, sok minden történt az első két rész óta. Itt is vannak még elírások, szóval ezekre figyelj, viszont nem sok, ami jó. A 17. résznél, amikor Mildred visszaemlékezik volt barátjára, és utána már visszatérsz a jelenbe, ott figyelj, mert az elején olyan, mintha még a múltban lennél. Bemásolom a szövegrészt, hogy lásd.
... "Howard csak nevetett, a félelmem okán, és megígérte, hogy minket nem fog megenni semmilyen szörnyeteg. Szerintem az volt a legjobb közös pillanatunk, az az éjszaka. (ez ugye még a múlt)

- Tessék – tett le elém egy erős kávét (Justin), illetve egy fájdalom csillapított, és reméltem, hogy ketten tökéletes hatással lesznek a kissé nehezen mozgó testemre, és zavaros elmémre. ..." (és ez már a jelen, ami szerintem itt nem egyértelmű. Ezt annyival lehetne kijavítani, hogy odaírod, hogy Justin, ahova én is tettem zárójelbe. Remélem érthető voltam. :D Illetve a fájdalomcsillapítót elírtad, azt majd javítsd.
A helyzetet, és az érzéseket nagyon szépen meg tudod fogalmazni. Az utolsó részben már szinte nem is találtam hibát, és hosszabb lett, lehet látni, hogy fejlődsz.
Összességében: Őszintén szólva, az elején azt hittem, hogy egy kicsit sablon sztori lesz, de aztán kellemesen csalódtam, mert a történet nem várt fordulatokat tartogatott, ami nagyon jó. Ez egy remek sztori, tele érzelmekkel.

  Design és átláthatóság:
1. Blog elrendezése:
Nézzük a modulokat. Én a menüs rész alá mindenképp beraknék egy információs modult, hogy az odatévedő tudja, hogy miféle blog ez. Illetve egy Chat-et is beraknék, hogy az olvasóid könnyebben tudjanak kommunikálni veled, mert azért valljuk be, oda kényelmesebb, meg gyorsabb is írni. Amit még esetleg betehetnél, az az oldalmegjelenítések modul, hogy lehessen látni, hogy hányszor látogatták az oldalad, de ez szerintem nem olyan fontos. Igazából nincs nagyon problémám a modulokkal, a sorrendjük is rendben van.
Aztán, hogy még kötekedhessek, a menü pontjainak a sorrendjén még annyit változtatnék, hogy a főoldal alá raknám a trailert, mert szerintem így logikus.
2. Fejléc:
Ez ügyben sem vagyok profi, de annyit elmondhatok, hogy tetszik ez az "egyszerű, de nagyszerű" típusa, és illik is a bloghoz. Viszont a címen változtatnék, mert nem nagyon látszik néhol. Talán jobb lenne, ha valamilyen pirossal, vagy feketével lenne írva, vagy nem is tudom, ez csak egy lehetőség, de így számomra az első része kicsit nehezen olvasható. Betűtípussal nincs problémám, igazából teljesen jó, meg a fejléc többi része is abszolút szép. :)
3. Kinézet:
A blogod nagyon tetszik, a design illik a történethez, és nagyon szép, gyakorlatilag nem is tudok belekötni, csak egy dolgot jegyeznék meg. Nem tudom, hogy csak nálam van-e így, de az én szememet kicsit zavarja, hogy feketén kell hófehér betűket olvasnom. Esetleg annyit javasolnék, hogy picit állítsd szürkésebbre a betűk árnyalatát, és talán úgy pihentetőbb lenne a szemnek olvasni. Ezt kivéve tényleg nem tudok másba belekötni. :)

Ui.: Én okos, most veszem észre, hogy nem a 18. az utolsó rész, csak addig van belinkelve a fejezeteknél, én pedig automatikusan oda mentem. Javaslom, hogy linkeld be oda a többi részt is, és elnézést kérek!

Összességében szép blogod van, a design illik a jó-párszor előforduló (számomra) depressziós hangulatokhoz, egy remek történettel, szóval csak így tovább, remélem semmivel nem bántottalak meg, és további jó blogolást!
Üdv: Annabelle N.

1 megjegyzés: