2016. június 28., kedd

Új bejelentés!!

Kicsit gondolkodtam. És rá jöttem arra, hogy bármennyire is nem értek a kódoláshoz, de azért szívesen megcsinálom a designokat, és a következőre jutottam. Mivel ez a blog amúgy is főleg a kezdők miatt jött létre, úgy gondoltam, hogy a legkezdőbbeknek szívesen megcsinálom az oldalát, de csak a következő féleképpen: nem fogok kódokat, meg DeviantArtos sablonokat használni, mert az előbbit mindenki le tudja tölteni, kódokért pedig vegyétek a fáradságot, és látogassatok el design blogokra, mert ott rahedlit talál az, aki keres. Hanem úgy gondoltam, ha esetleg a kezdő bloggerünk nagyon tanácstalan design ügyben, és nem tudja mi illene a történethez, a blogger beállításain keresztül szívesen megcsinálom neki, így már lesz egy alap pontja, ahonnan ki tud indulni, és a blog is normálisan fog kinézni. Természetesen azt is írjátok meg, ha van valami elképzelésetek, vagy kívánságotok, csak nem tudjátok, hogyan valósítsátok meg. Fejléccel sajnos nem fogok tudni szolgálni, úgyhogy ez ügyben is keressetek blogokat, ahol lehet rendelni, ha kell ajánlok, mert sok van, ahol gyönyörű munkákat készítenek. Remélem érthető mire akarok kilyukadni. :D Szóval akinek design problémája van, az ugyan úgy e-mailben írhat nekem, ennek is csináltam egy külön oldalt. Ide egyenlőre 3 embert írok fel egyszerre, aztán majd meglátom. :)


További szép napot, Annabelle N.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése